Aprinde-ti simturile
Oriunde te uiți, orice detaliu vezi, totul îți stimulează simțurile. De la studiu de design la concept și până la ceva utilizabil, un produs emblematic cum nu e altul.
Design Simplu si Iconic, cu plus de calitate si dinamism
Atât afară cât și înăuntru, design-ul lui Ignis este compus din linii și suprafețe simple. Adoptarea unor componente simple, dar desenate simplu și funcționale, face din interiorul lui Ignis unul cu foarte multă personalitate. Design-ul combină o atmosferă de calitate superioară cu dinamismul unui vehicul crossover.
Interior spațios
Designul de nouă generație minimizează spațiul motorului, ceea ce face ca compartimentul pasagerilor să fie și mai spațios și mult spațiu pentru pasagerii din spate.
Confort nelimitat
Interiorul spațios, manevrarea ușoară și echipamentele confortabile, fac noul Ignis cu adevărat plăcut în fiecare zi.
Scaune spate extensibile pentru o mai bună utilizare a spațiului (GLX, GL +)
Scaunele din spate stânga și dreapta pot fi rulate înainte și înapoi separat, ceea ce face ușoară reglarea spațiului dorit sau poziția ideală pentru depozitarea bagajelor. Scaunele din spate pot fi mișcate ușor prin ridicarea brațelor în partea superioară a spătarului scaunului sau sub scaune.
Manevrabilitate excelentă și caracteristici excelente de rulare
Cu o rază de rotire minimă de 4.7 m, Ignis este ușor de manevrat și de condus pe străduțele strânse și în parcări. Diametrul mare a roții și garda la sol ridicată facilitează conducerea pe drumuri neuniforme.
Dimensiunea portbagajului poate fi adaptată cu ușurință la bagaj
Portbagajul Ignisului are o capacitate de 500L (Volum portbagaj banchetă pliată).
Performantele excelente asigura o calatorie incitanta catre destinatie
Motorizarea 1.2 Dualjet incorporează un sistem de injecție unic, care sporește eficiența termică, prin mărirea raportului de compresie. Acesta asigură un echilibru perfect între performanțele bune oferite și economicitatea excelentă, în cazul unei motorizări atât de compacte.
4.2
Consum (l/100km)
(61kW)
107
Cuplu (Nm)
89
Emisii CO2 (g/km)
-
Transmisie manuală cu 5 viteze
Transmisia cutiei de viteze manuale cu 5 trepte este reglată la motor pentru schimbări optime ale treptelor de viteză.
-
Suzuki AGS cu 5 trepte (automată)
Suzuki AGS cu 5 trepte (automată) se bazează pe cutia de viteze manuală, dar adaugă o funcție de ambreiaj și transmisie automată.
Hill Start Assist
Sistem de asistență, care împiedică mașina să coboare gravitațional cu spatele pe o rampă, prin schimbarea piciorului de pe frână pe accelerator. (până la 2 secunde)
Asistare la plecare în pantă (modele ALLGRIP)
Pe pante abrupte, atunci când autoturismul detectează singur decelerarea frânei motorului, aceasta aplică automat frâna pentru a reduce viteza. Acest lucru vă permite să controlați viteza fără a frâna, pentru a monitoriza mai bine direcția.
Noul șasiu, a fost reproiectat pentru a reduce greutatea și a crește rezistența. Pe lângă absorbția ușoară a denivelărilor rutiere, contribuie la o experiență de direcție ușoară și stabilă, care răspunde instantaneu mișcărilor volanului.
Sistemul ALLGRIP
Sistemul ALLGRIP AUTO vă oferă libertatea de a conduce fără a fi deranjat de denivelările suprafeței drumului sau de condițiile meteo nefavorabile.
Sistemul optim 4WD ALLGRIP AUTO, care facilitează conducerea de zi cu zi, în special pe drumuri alunecoase sau înzăpezite.
Sistemul de tracțiune 4WD, distribuie automat cuplul la roțile din spate atunci când detectează că roțile din față derapează de drum.
„Un vehicul care merge și ajunge în locuri, în care celelalte mașini nici nu au fost.” De aceea, primul nostru model cu tracțiune integrală a fost dezvoltat în 1970. Atunci a aparut ALLGRIP, cunoscuta tehnologie a tracțiunilor pe patru roți Suzuki.
Tehnologiile avansate de securitate asigura o liniste suplimentara la volan
Ignis este echipat cu două camere care, asemeni ochiului uman, pot măsura distanța și forma obiectelor din față. După formă și dimensiune poate recunoaște alte vehicule, pietoni sau chiar linii de marcare a drumului. Trei sisteme de siguranță de ultimă generație utilizează camera: Dual Camera Brake Support (DCBS), sistemul de avertizare la părăsirea benzii de rulare și sistemul de avertizare la rularea haotică.
- Dual Camera Brake Support (DCBS)
- Avertizarea la părăsirea benzii de rulare
- Absorbția puterii de către carosorie
- Semnal de oprire de urgență (Emergency Stop Signal)
Avertizare
Când sistemul DCBS consideră că există potențial pentru o coliziune, acesta avertizează șoferul prin intermediul unui sunet strident și a unei pictograme afișate în zona ceasurilor de bord.
Ușoară frânare automată
Dacă riscul de coliziune crește, automobilul inițiază automat o frânare ușoară, în completarea avertizărilor care încearcă să îl determine pe șofer să evite potențiala situație nedorită.
Asistența la frânare
Dacă șoferul aplică frâna în timp ce funcția de avertizare este activată, funcția de asistență la frânare intervine automat pentru o frânare și mai puternică.
Frânare automată
Când sistemul calculează că nu se poate evita coliziunea dacă șoferul nu acționează corespunzător, inițiază o frânare automată puternică, în încercarea de a evita impactul sau de a atenua urmările sale.
Dual Camera Brake Support (DCBS)
Standard pe GLX
Ca și cum mașina ar avea ochi, două camere de filmare privesc vehiculele din fața ei, pietoni, linii de benzi. Bazat pe o varietate de informații de la camerele foto, sistemul ajută la prevenirea coliziunilor și la atenuarea daunelor de coliziune prin avertizări și frânare automată.
Avertizarea la părăsirea benzii de rulare
Atunci când vehiculul părăsește banda pe care se efectua deplasarea, fără ca șoferul să semnalizeze în prealabil intenția, acest sistem avertizează printr-o vibrație în volan și printr-un martor luminos ce se aprinde în zona instrumentelor de bord, pentru a atrage atenția asupra părăsirii benzii din cauza feluritor factori, precum neatenția la drum.
Funcția de alertă la rularea haotică
Atunci când vehiculul rulează haotic, dintr-o parte într-alta a benzii de rulare, sistemul dezvoltat de Suzuki avertizează sonor, printr-un sunet, dar și vizual prin intermediul unei pictograme afișate în zona ceasurilor de bord. Acest sistem are rolul de a-i atrage șoferului atenția asupra manevrelor necontrolate cauzate de somnolență, oboseală sau alți factori.
Corpul absorbant de energie (TECT)
Am proiectat caroseria Ignis folosind metoda Suzuki TECT, care absoarbe și repartizeză eficient energia în caz de coliziune.
Șase airbag-uri
În mod standard, Ignis vine cu 6 airbag-uri. Caracteristicile includ airbag-uri frontale, laterale și perdele.
Cinci stele la testul Euro NCAP
Ignis are grijă de siguranța întregii familii, așa cum demonstrează testul Euro NCAP 5 Star Test. Chiar dacă sunteți interesat de modelele noastre GL, GL +, GLX aceste modele inovatoare sunt echipate și cu sisteme inovatoare de tehnologie de siguranță – asistență de frânare cu două camere, avertizare de frână de urgență și avertizare de plecare și retragere a benzii.
ESS (Emergency Stop Signal) este o funcție care emite o avertizare pentru vehiculul din spate prin aprinderea interminentă a tuturor lămpilor de semnalizare a direcției mai repede decît în mod normal, dacă se îndeplinesc următoarele condiții:
- Cînd apăsați brusc frînele la viteze de aproximativ 55 km/h sau mai mult
- Cînd ABS este activat sau cînd frînați brusc în mod similar cu activarea ABS
Ignis Price list
Model | Price | |||
---|---|---|---|---|
Ignis | GL 2WD | 1.2 (Dualjet) Hybrid 12V | 5MT | 13 980 € |
Ignis | GL+ 2WD | 1.2 (Dualjet) Hybrid 12V | 5MT | 15 180 € |
Ignis | GL+ 4WD | 1.2 (Dualjet) Hybrid 12V | 5MT | 16 880 € |
Ignis | GL+ 2WD | 1.2 (Dualjet) Hybrid 12V | CVT | 16 680 € |
Ignis | GLX 2WD | 1.2 (Dualjet) Hybrid 12V | 5MT | 16 480 € |
Ignis | GLX 4WD | 1.2 (Dualjet) Hybrid 12V | 5MT | 17 980 € |
Ignis | GLX 2WD | 1.2 (Dualjet) Hybrid 12V | CVT | 17 980 € |
Ignis | PREȚ VOPSEA METALIZATĂ | 400 € | ||
Ignis | PREȚ VOPSEA NEMETALIZATĂ | 0 € | ||
Ignis | PREȚ VOPSEA TWO TONE | 800 € |