Performanta

Sistemul ALLGRIP

 

De-a lungul istoriei companiei, Suzuki a dezvoltat tehnologiile 4×4 pentru a obține stabilitate excelentă în orice condiții de drum și indiferent de vreme. ALLGRIP SELECT, un sistem ce lucrează împreună cu alte sisteme dezvoltate pentru șasiu și trenul de rulare, îi va permite șoferului să se afle tot timpul în control total, oferind în același timp o plăcere sporită a condusului.

  • Modul Automat

    În condiții normale de conducere, economia de combustibil se află în prim plan și se conecteaza transmisia pe patru roți atunci când detectează alunecarea.

  • Mod Sport

    Îmbunătățește proprietățile de virare, permițând un cuplu mai mare pe roțile din spate și îmbunătățind accelerația pentru o dinamică mai bună a condusului.

  • Modul Zapada

    Modul util pe suprafețe cu zăpadă, praf și alte suprafețe alunecoase mărește stabilitatea la accelerare și contribuie la menținerea drumului înainte.

  • Modul blocare

    Pentru a ieși din zăpadă, noroi sau nisip, obțineți mai mult cuplu pe roțile din spate și optimizați ESP pentru a elibera mașina.

Motorizare

Noul motor 1.4 BOOSTERJET, la rândul său supraalimentat și dotat cu sistem de injecție directă, are dimensiuni mai compacte și îmbunătățește resursele de putere pentru Vitara. Mulțumită sistemului de supraalimentare cu turbosuflantă și intercooler se reușește asigurarea unor valori foarte bune de cuplu motor încă de la regimuri joase de turație (2.500 rot/min), iar răspunsul acestui ansamblu este foarte rapid, reușind totodată să contribuie simțitor la micșorarea consumului de combustibil. Noile variante constructive adoptate pentru sistemele de admisie și de evacuare au permis obținerea unei versiuni mult mai compacte a acestui motor și permit accelerații mai rapide 

5.8

Consum (l/100km)

129

CP (103 kW)

235

Cuplu (Nm)

131

Emisiile de CO2 (g/km)

Sistem mild-hybrid de 48 de volti

Sistemul mild-hybrid de 48 de volți asistă motorul termic oferind un plus de cuplu prin intermediul unui motor electric. Sistemul de 48 de volți face echipă cu motorul K14DDITC BOOSTERJET. Acesta este format dintr-un starter/ generator integrat (ISG) care ia funcțiile de alternator, motor electric și starter, și o baterie Li-ion de 48V amplasată sub scaunul pasagerului din dreapta. Din sistem mai face parte și un convertor DC/DC care transformă voltajul din 48V în 12V pentru a alimenta sistemele electrice de la bord. Mai mult, sistemul recuperează energia în timpul decelerării și asistămotorul termic pentru a reduce consumul de combustibil și a spori performanțele. Consumul redus de combustibil este prioritizat în timpul reprizelor de condus normal, dar în momentul în care sistemul detectează apăsarea mai fermă a accelerației, acesta folosește motorul electric pentru a complementa cuplul motor livrat de unitatea termică. Mai mult, motorul electric menține la ralanti motorul termic în timpul decelerărilor, eliminând complet consumul de combustibil în aceste momente.

Transmisie

 

Puterea motoarelor BoosterJet, reînnoite, poate fi împărțită cu încredere în transmisii manuale cu cinci și șase trepte, sau vă puteți baza pe confortul unei transmisii automate pentru ambele motoare.

  • Transmisie automata cu 6 trepte

    Transmisia automata pentru ambele motoare BoosterJet oferă o accelerație excelentă și un consum moderat de carburant la viteze mari.

{{-- --}} {{----}} {{----}}